ORTER: Skövde
ANSTÄLLNINGAR: Deltid Heltid

Publiceringsdatum:
28 september 2022

LÖNEADMINISTRATÖR SKÖVDE

Vill du arbeta tillsammans med oss – ett entusiastiskt team och i en verksamhet som gör skillnad?
FMF Assistans söker nu efter en erfaren kompetent löneadministratör.

Tjänsten är placerad i Skövde men resor till företagets huvudkontor och kollegorna i Örebro förekommer.

Vi söker dig som vill och kan arbeta självständigt men också i samarbete med kollegor och ledning. Vi ser gärna att du vill arbeta med utveckling och förbättring. Har du också förmågan att se möjligheter i stället för problem kommer du passa perfekt här hos oss. Att du har egenskaper som ansvarfull och noggrann tar vi för givet. Vi önskar att du har utbildning inom ekonomisk redovisning eller motsvarande som vi finner relevant för tjänsten. Har du dessutom några års erfarenhet av administration/löneadministration och är trygg i dessa processer är det en stor fördel. Du ska också känna dig trygg i kontakten med kunder, kollegor och du har ett enkelt, naturligt och varmt bemötande.

Assistentens roll och erfarenhet

För oss är det viktigt att du är en lagspelare med stort kundfokus och att du är förtroendegivande.

För att lyckas i rollen är du en kompentent trygg och stabil person med ett strukturerat arbetssätt som också har förmågan att bygga goda relationer genom ett genuint intresse för människor.
Du arbetar aktivt med administration för våra kunders assistans, följer rutiner och processer för löneutbetalning till våra 1400 assistenter.

Meriterande erfarenheter

  • Är van att arbeta i ett högt tempo
  • Har mycket god förståelse för ett företags administrativa process
  • Har en varm empatisk och förstående sida.
  • Har förmåga att ta egna beslut

 

Utbildning

Gymnasial utbildning – Företagsekonomi, handel och administration

Arbetslivserfarenhet

Löneadministratör, 1–2 års erfarenhet

Arbetstid/tjänstgöringsgrad

  • 75–100 %
  • Tillträde: omgående

Om lön

  • Enligt överenskommelse samt kollektivavtal.
  • Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson

Ekonomichef: Gabriel Güner

E-post: gabriel.guner@fmfassistans.se

Vi erbjuder dig ett roligt och spännande arbete tillsammans med kompetenta och trevliga medarbetare. Är du rätt person, skicka in ett CV, referenser samt personligt brev via mail.

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Fyll i din ansökan